Posturi vacante
Concurs pentru funcția de Șef, Secției managementul resurselor umane
Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (în continuare ODA)
anunță concurs pentru funcția de Șef, Secției managementul resurselor umane
IP ODA are misiunea de a implementa politica statului privind susținerea dezvoltării antreprenoriatului, inclusiv a întreprinderilor mici și mijlocii, conform strategiilor și programelor aprobate de Guvern.
1. Denumirea și sediul juridic al ODA: Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, mun. Chișinau, str. Albișoara, 38, MD 2005.
2. Denumirea funcției pentru care se organizează concursul: Șef, Secției managementul resurselor umane;
3. Scopul și sarcinile de bază conform fișei postului:
Scopul funcției: Asigurarea implementarii politicilor de personal în cadrul instituției, asigurarea securității și sanatății la muncă, integrității instituționale, monitorizarea activităților de întreținere și curațenie, organizarea deplasarilor angajaților cu transportul aflat în gestiunea instituției, asigurarea gestionarii fondului arhivistic și conducerea activității subdiviziunii.
Sarcinile de bază conform fișei postului:
- Asigurarea procesului de implementare si promovare a politicii de stat și a procedurilor de personal în domeniul recrutării, selectării şi integrării profesionale a personalului;
- Implimentarea procesului de evaluare și dezvoltare profesionala a salariaților;
- Monitorizarea timpului de muncă și de odihnă a salariaților prin documentarea proceselor de acordare a diferitor tipuri de concedii;
- Gestionarea procedurilor administrative de personal;
- Asigurarea procesului de implementare a prevederilor legale privind integritatea instituțională;
- Organizarea activităților privind gestionarea corespondenței și a fondului arhivistic;
- Monitorizarea activităților de întreținere a spațiilor aflate în gestiunea instituției;
- Gestionarea deplasărilor angajaților ODA cu automobilele aflate la balanța instituției;
- Asigurarea controlului intern managerial în cadrul subdiviziunii.
4. Condițiile de aplicare:
- Studii: superioare de licență sau echivalente în domeniul juridic, managementului resurselor umane, administrației publice, psihologie.
- Experiența de muncă minim 3 ani în domeniul resurselor umane, experiență managerială constituie un avantaj.
- Cunoaște limba română;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel B1 (B2 constituie un avantaj);
- Pe durata activităţii la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art. 7 alin. (2) din Legea nr. 325/2013 privind evaluarea integrităţii instituţionale, cu excepţia cazurilor când persoana se încadrează în câmpul muncii pentru prima dată;
- Nu este privat de instanţa de judecată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate în funcţiile şi activităţile respective.
Cunoștințe necesare:
În domeniul specific de activitate:
- legislația muncii în vigoare;
- legislația în domeniul protecției datelor cu caracter personal, integritate instituțională;
- standardele ocupaționale;
- legislația în domeniul securității și sănătății în munca;
- cunoaşterea managementului strategic și tactic al resurselor umane;
- cunoaşterea politicilor şi procedurilor eficiente de personal, precum şi a practicilor pozitive naţionale şi de peste hotare în domeniu.
În domeniul digital:
pachet Microsoft Office - utilizator avansat.
5. Tip de angajare: perioadă nedeterminată;
6. Actele ce urmează a fi prezentate:
- formularul de participare;
- Curriculum Vitae
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
- copia carnetului de muncă (după caz) și certificatul/ certificatele cu privire la munca în cadrul unităţii precedente, în care urmează să se indice specialitatea, calificarea, funcţia, durata muncii;
- declaraţia pe propria răspundere cu privire la faptul că, pe durata activităţii la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art.7 alin.(2) din Legea nr.325/ 2013 privind evaluarea integrităţii instituţionale, cu excepţia cazurilor cînd persoana se încadrează în cîmpul muncii pentru prima dată.
7. Bibliografia concursului:
- Codul Muncii Nr. 154/2003;
- Legea nr. 133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
- Legea nr.100/2017 cu privire la actele normative;
- Legea 880/1992 privind Fondul Arhivistic al Republicii Moldova;
- Hotărârea Guvernului nr. 10/2012 pentru aprobarea Regulamentului cu priviere la delegarea salariaţilor entităţilor din Republica Moldova;
- Hotărârea Guvernului 743/2002 cu privire la salarizarea angajaților din unitățile cu autonomie financiară;
- Hotărârea Guvernului 487/2022, cu privire la organizarea şi funcţionarea Instituţiei Publice Organizaţia pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului;
- Ordinul Ministerului Muncii și Protecției Sociale nr.11/2021 cu privire la aprobarea Clasificatorului Ocupaţiilor din Republica Moldova.
8. Data-limită de depunere a dosarelor și actelor însoțitoare: 08 decembrie 2025;
9. Modalitatea de depunere a dosarului și actelor însoțitoare:
- E-mail:
- Poștă: Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, str. Albișoara, 38, mun. Chișinău;
- Personal: la adresa - str. Albișoara, 38, et. 5, anticamera, Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, mun. Chișinău.
Numărul de telefon, adresa electronică și poștală, persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplimentare și de primire a actelor: Onici Natalia,