Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (în continuare ODA) anunță concurs pentru funcția de specialist principal, Secția formare antreprenorială

 

IP ODA are misiunea de a implementa politica statului privind susținerea dezvoltării antreprenoriatului, inclusiv a întreprinderilor mici și mijlocii, conform strategiilor și programelor aprobate de Guvern. 

 

1.        Denumirea și sediul juridic al ODA: Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, mun. Chișinau, str. Albișoara, 38, MD 2005.

2.        Scopul și sarcinile de bază conform fișei postului: 

Scopul funcției: Coordonarea activităților de acordare a subvențiilor antreprenorilor care participă la târguri și expoziții precum și antreprenorilor care participă în cadrul Programului de  învățământ.

Sarcinile de bază ale funcției:

-            efectuarea consultărilor  calificate antreprenorilor, care s-au adresat pentru beneficierea de subvenții și compensații;

-            realizarea sesiunilor informative și prezentărilor publice cu privire la modalitatea de aplicare la programele de compensare/subvenționare;

-            oferirea asistenței întreprinderilor de toate formele de proprietate în pregătirea documentelor pentru atribuirea subvențiilor/compensațiilor;

-            examinarea, analizarea și sintetizarea aspectelor legate de acordarea de subvenții/compensații;

-            acceptarea cererilor și altor documente pe baza cărora se atribuie subvențiile și compensațiile;

-            efectuarea calculului subvențiilor/compensațiilor în conformitate cu metodologia de calcul;

-            înregistrarea sumei subvenției/compensației alocate în registrul de evidență pentru raportare statistică;

-            prezentarea raportului săptămânal cu privire la numărul de întreprinderi care au solicitat subvenții/compensații;

-            efectuarea inventarierii dosarelor electronice depuse de către antreprenori care beneficiază de subvenții/compensații în conformitate cu procedura stabilită de legislație.

3.             Tip angajare 

         Perioadă nedeterminată

4.        Condițiile de aplicare:

-       Studii: studii superioare în domeniul economiei;

-       Experiența de muncă: minim 1 an de experiență profesională în domeniu;

-       Cunoaște limba română;

-       Cunoaște limba engleză nivel B1 (B2 constituie un avantaj);

-       O bună cunoaștere a Microsoft Office;

-       Pe durata activităţii la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art. 7 alin. (2) din Legea nr. 325/2013 privind evaluarea integrităţii instituţionale, cu excepţia cazurilor când persoana se încadrează în câmpul muncii pentru prima dată;

-       Nu este privat de instanţa de judecată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate în funcţiile şi activităţile respective.

5.        Abilități și aptitudini necesare: 

-       capacitate de analiză și sinteză;

-       capacitate de a lucra în echipă;

-       capacitate de relaționare interumană;

-       de rezistență la sarcini repetitive și adaptare la sarcini de lucru schimbătoare;

-       de planificare și organizare a timpului de muncă şi respectarea termenelor;

-       excelente abilități de comunicare, de negociere și de convingere.

6.          Regim de muncă al instituției:

40 ore/saptămână.

Luni-vineri, orele 8.00-17.00, pauza de masă: 12.00-13.00.  

7.        Actele ce urmează a fi prezentate:

-       formularul de participare;

-       Curriculum Vitae

-       copia buletinului de identitate;

-       copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;

-       copia carnetului de muncă (după caz) și certificatul/ certificatele cu privire la munca în cadrul unităţii precedente, în care urmează să se indice specialitatea, calificarea, funcţia, durata muncii;

-       declaraţia pe propria răspundere cu privire la faptul că, pe durata activităţii la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art.7 alin.(2) din Legea nr.325/ 2013 privind evaluarea integrităţii instituţionale, cu excepţia cazurilor cînd persoana se încadrează în cîmpul muncii pentru prima dată.

8.        Bibliografia concursului: 

-            Hotărârea Guvernului nr. 487/2022, cu privire la organizarea şi funcţionarea Instituţiei Publice Organizaţia pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului;

-            Hotărârea Guvernului 97/2023 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 110/2022 cu privire la învățământul dual;

-            Ghidul solicitantului de compensație a cheltuielilor unităților în învățământul dual (https://www.oda.md/ro/suport-antreprenorial/invatamant-dual-main).

9.        Data-limită de depunere a dosarelor și actelor însoțitoare: 28 noiembrie 2025;

10.    Modalitatea de depunere a dosarului și actelor însoțitoare:

-       E-mail:  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.;

-       Poștă: Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, str. Albișoara, 38, mun. Chișinău, MD 2005;

-       Personal: la adresa - str. Albișoara, 38, et. 5, anticamera, Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, mun. Chișinău. 

 

Numărul de telefon, adresa electronică și poștală, persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplimentare și de primire a actelor: Onici Natalia, Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., str. Albisoara, 38, mun. Chișinau, et. 5, bir. 502, tel: 022 211 658.