Durata instruirii: 16 ore academice

Acest curs este pentru tine dacă:

  • Deții funcția de manager al întreprinderii sau ești antreprenor și vrei să-ți planifici strategia de dezvoltare a companiei;
  • Dorești să dezvolți și să implementezi instrumente specifice și practice ale managementului strategic;
  • Dorești să dezvolți și să consolidezi gândirea strategică și competențele de management;
  • Vrei să găsești răspuns la întrebările – care e strategia de care are nevoie întreprinderea ta și cum se poate asigura un avantaj strategic în afacerile ultracompetitive de astăzi.

Ce vei învăța în acest curs?

  1. Managementul strategic: concept, rol, obiective
  2. Componente ale managementului strategic
    • Analiza mediului 
    • Determinarea cursului de acțiune 
    • Planificare strategică 
    • Implementarea strategiei 
  3. Monitorizarea implementării strategiei
  4. Tipuri și rolul monitorizării;
  5. Monitorizarea punerii în aplicare a planului strategic;
  6. Procesul ciclic de monitorizare a punerii în aplicare a strategiei;
  7. Strategizarea:
    • Un proces continuu de identificare, analiză și rezolvare a problemelor strategice;
    • Analize strategice și de situație periodice;
    • Evaluarea poziționării strategice și revizuirea strategiei: ajustarea planului strategic, actualizarea strategiei curente, dezvoltarea unei noi strategii.

 

La finalul modulului vei fi capabil:

  • Să identifici componentele managementului strategic;
  • Să evaluezi poziționarea strategică a companiei;
  • Să formulezi o strategie/plan de dezvoltare pentru companie.

Nota bene!

Reguli de participare:

  1. Prezența la ore  - nu mai puțin de 60%;
  2. Respectarea regulilor de organizare a trainingului;
  3. Implicarea practică la curs.

Aplică acum!