Программа
Предпринимательского
Обучения

Программа Предпиниматеьского Обучения направлена на развитие человеческого капитала путем продвижения предпринимательских навыков и культуры, что может повлиять на создание рабочих мест и увелиение количества вновь созданных компаний и снижению уровня банкротсва, а также повышению конкурентоспособности и устойчивости МСП в Молдове. Курсы Предпинимательского Обученя проводят эксперты / провайдеры услуг, привлеченные I.P. ODA.

  • окт 15
    Start in Business
  • окт 17
    Managementul resurselor umane
  • окт 23
    E-Comerț
  • окт 28
    Gestiunea financiară a afacerii
  • окт 30
    Managementul resurselor umane
  • нояб 05
    Managementul proceselor de afaceri
  • нояб 07
    Gestiunea financiară a afacerii
  • нояб 14
    E-Comerț
  • нояб 28
    Vânzări cu rezultat
  • дек 02
    Managementul proceselor de afaceri

Start in Business

15 окт

Acest curs este pentru tine dacă:

  • Ai deja o idee de afacere și îți dorești să o lansezi, inclusiv cu suportul programelor ODA;
  • Ai mai multe ideii de afaceri, dar nu știi încă care dintre ele să o implementezi;
  • Ai deja o idee de afaceri testată și vrei să cunoști cum să-ți lansezi și organizezi afacerea;
  • Vrei să faci afaceri, dar nu știi ce produs sau serviciu să oferi, nu ai idee cu ce să începi activitatea, sau poate ți-i frică că vei pierde banii investiți.

Ce vei învăța în acest curs?

  • Cum să generezi idei de afaceri;
  • Cum proiectezi și testezi modelul de business;
  • Cum organizezi procesele și atragi oameni în echipă;
  • Cum intri pe piață și cum faci primele vânzări;
  • Cum planifici bugetul pentru afacerea ta;
  • Care sunt pașii de înregistrare a companiei și care sunt obligațiile antreprenorului;
  • Cum  elaborezi un plan de afaceri;
  • Cum faci prezentarea ideii de business (pitch).

Cum vor fi organizate instruirile?

  • Sesiuni online și/sau cu prezență fizică
  • Ateliere practice și sesiuni de mentorat
  • Demo Day | Evaluarea finală
  • Certificat

La finalul cursului participanții vor fi capabili:

  • Sa testeze și să valideze ideea de afaceri;
  • Sa dezvolte modelul de afaceri pentru ideea sa;
  • Să identifice canalele de promovare si să facă primele vânzări;
  • Sa elaboreze planul de afaceri pentru ideea sa, inclusiv să-și proiecteze finanțele necesare; 
  • Să prezinte propria idee de afacere;
  • Să completeze formularul de aplicare la programele de suport ODA.

Certificare

La finalul instruirii participanții vor obține un certificat care le va permite participarea ulterioară la Componenta Finanțare din cadrul programelor: 

  • Start pentru Tineri

  • PARE 1+2

  • Programul de Susținere a Antreprenoriatului Feminin

Nota bene!

Reguli de participare

1. Prezența la ore - nu mai puțin de 60%;
2. Respectarea regulilor de organizare a trainingului;
3. Implicarea practică la curs.

Aplică acum!

Managementul resurselor umane

17 окт

Durata instruirii: 16 ore academice

Acest curs este pentru tine dacă:

  • Ești antreprenor și vrei să înțelegi procedura de angajare în cadrul întreprinderii;
  • Deții funcția de manager de resurse umane și vrei să-ți actualizezi cunoștințe;
  • Recrutezi angajați pentru întreprindere;
  • Vrei să dezvolți cunoștințe, abilități și atitudini pentru comunicarea și conducerea echipei.

 Ce vei învăța la acest modul?

  1. Managementul resurselor umane în cadrul afacerii;
  2. Recrutarea corectă – succesul asigurat al companiei;
  3. Motivarea și dezvoltarea resurselor umane:
    • tipuri de motivare;
    • formarea profesinală a personalului;
    • recalificarea personalului;
    • sistemul dual de învățământ ca instrument de dezvoltare a resurselor umane;
  4. Prognoza necesarului de personal;
  5. Evaluarea și managementul performanței;
  6. Managementul  conflictelor;
  7. Aspecte juridice în managementul resurselor umane. 

La finalul modulului vei fi capabil:

  • Să înțelegi importanța managementului resurselor umane;
  • Să planifici procesele legate de resurse umane;
  • Să identifici metode potrivite pentru motivarea angajaților;
  • Să înțelegi importanța Învățământului dual ca instrument de dezvoltarea resurselor umane.

Nota bene!

Reguli de participare:

1. Prezența la ore - nu mai puțin de 60%;
2. În cadrul sesiunilor online, conectarea camerei video este obligatorie. Lipsa conexiunii video va fi tratată drept absență.
3. Respectarea regulilor de organizare a trainingului;
4. Implicarea practică la curs.

Aplică acum!

E-Comerț

23 окт

Durata instruirii: 16 ore academice

Acest curs este pentru tine dacă:

  • Vrei să-ți dezvolți abilitățile practice pentru a înțelege cum funcționează un magazin on-line;
  • Dorești să dezvolți un magazin on-line;
  • Ești antreprenor care dorește să realizeze vânzări în spațiul on-line;
  • Ești manager vânzări, agent pe vânzări, doritor de a studia și de a dezvolta tehnici de promovare și vânzare a serviciilor și produselor în mediul on-line.

Ce vei învăța la acest modul?

  1. Esența, caracteristicile și tendințe în e-comerț;
  2. Canale de vânzări on-line: webshop, marketplace, social media;
  3. Cadrul legal pentru e-comerț;
  4. Tipuri de afaceri e-comerț;
  5. Cum funcționează o afacere e-comerț;
  6. Organizarea proceselor operaționale (pregătirea ofertei, marketing, logistică, plăți, relațiile cu clienții, securitatea informațională);
  7. Trend-uri în e-comerț;
  8. Măsurarea rezultatelor e-comerț: rentabilitate și KPI. 

La finalul modulului vei fi capabil:

  • Să identifici platformele și canalele pentru sporirea vânzărilor on-line;
  • Să înțelegi aspectele legale privind activitatea de e-comerț, precum și să înțelegi cum funcționează și care sunt procesele operaționale ale unei afaceri de e-comerț;
  • Să înțelegi cum funcționează o afacere on-line;
  • Să identifici care sunt trend-urile în e-comerț.

Nota bene!

Reguli de participare:

1. Prezența la ore - nu mai puțin de 60%;
2. În cadrul sesiunilor online, conectarea camerei video este obligatorie. Lipsa conexiunii video va fi tratată drept absență.
3. Respectarea regulilor de organizare a trainingului;
4. Implicarea practică la curs.

Aplică acum!

Gestiunea financiară a afacerii

28 окт

Durata instruirii: 16 ore academice

Acest curs este pentru tine dacă:

  • Ești antreprenor care dorește să-și eficientizeze financiar afacerea;
  • Ești administrator care dorește să evite deciziile incorecte și să nu piardă banii investiți în afacere sau proiecte noi.

Ce vei învăța la acest modul?

  1. Planificare financiară: cheltuieli, venituri, cash-flow, costuri, prag de rentabilitate;
  2. Planificare fiscală a afacerii (impozite și taxe);
  3. Bugetul – instrument de planificare și control;
  4. Rapoarte financiare. Analiza rapoartelor financiare;
  5. Indicatori de performanță (profitabilitate, lichiditate, evaluare investiții și finanțare);
  6. Relația antreprenor – bancă: servicii de plată; produse de finanțare; produse investiționale.

La finalul modulului vei fi capabil:

  • Să înțelegi importanța bugetului și planificării financiare corecte;
  • Să interpretezi informațiile conținute în situațiile financiare;
  • Să evaluezi indicatorii financiari ai întreprinderii;
  • Să definești politicile de gestiune a capitalului circulant.

Nota bene!

Reguli de participare:

1. Prezența la ore - nu mai puțin de 60%;
2. În cadrul sesiunilor online, conectarea camerei video este obligatorie. Lipsa conexiunii video va fi tratată drept absență.
3. Respectarea regulilor de organizare a trainingului;
4. Implicarea practică la curs.

Aplică acum!

Managementul resurselor umane

30 окт

Durata instruirii: 16 ore academice

Acest curs este pentru tine dacă:

  • Ești antreprenor și vrei să înțelegi procedura de angajare în cadrul întreprinderii;
  • Deții funcția de manager de resurse umane și vrei să-ți actualizezi cunoștințe;
  • Recrutezi angajați pentru întreprindere;
  • Vrei să dezvolți cunoștințe, abilități și atitudini pentru comunicarea și conducerea echipei.

 Ce vei învăța la acest modul?

  1. Managementul resurselor umane în cadrul afacerii;
  2. Recrutarea corectă – succesul asigurat al companiei;
  3. Motivarea și dezvoltarea resurselor umane:
    • tipuri de motivare;
    • formarea profesinală a personalului;
    • recalificarea personalului;
    • sistemul dual de învățământ ca instrument de dezvoltare a resurselor umane;
  4. Prognoza necesarului de personal;
  5. Evaluarea și managementul performanței;
  6. Managementul  conflictelor;
  7. Aspecte juridice în managementul resurselor umane. 

La finalul modulului vei fi capabil:

  • Să înțelegi importanța managementului resurselor umane;
  • Să planifici procesele legate de resurse umane;
  • Să identifici metode potrivite pentru motivarea angajaților;
  • Să înțelegi importanța Învățământului dual ca instrument de dezvoltarea resurselor umane.

Nota bene!

Reguli de participare:

1. Prezența la ore - nu mai puțin de 60%;
2. În cadrul sesiunilor online, conectarea camerei video este obligatorie. Lipsa conexiunii video va fi tratată drept absență.
3. Respectarea regulilor de organizare a trainingului;
4. Implicarea practică la curs.

Aplică acum!

Managementul proceselor de afaceri

05 нояб

Durata instruirii: 16 ore academice

Acest curs este pentru tine dacă:

  • Ești antreprenor/administrator, care dorește să-și organizeze activitățile în cadrul întreprinderii pe care o conduci;
  • Activezi în cadrul întreprinderii în calitate de manager de operațiuni;
  • Dorești ca întreprinderea ta să devină eficientă și productivă;
  • Vrei să optimizezi procesele de afaceri.

Ce vei învăța la acest modul?

  1. Definirea și înțelegerea proceselor de afaceri;

  2. Cartografierea proceselor de afaceri. Structura și arhitectura proceselor;

  3. Strategii de gestionare a proceselor de business;

  4. Analiza și măsurarea performanței proceselor;

  5. Optimizarea proceselor;

  6. Digitalizarea proceselor de business: Soluții de productivitate (CRM, ERP), calendare inteligente de business, telefonie IP, etc.

La finalul modulului vei fi capabil:

  • Să identifici procesele critice și problemele specifice lor;
  • Să formulezi propuneri de îmbunătățire și să le implementezi;
  • Să aplici un set de instrumente și metode de măsurare a proceselor existente;
  • Să determini performanța actuală ca punct de start pentru procesul de îmbunătățire;
  • Să identifici cauza problemelor, utilizând un set de instrumente și metode de identificare;
  • Să efectuezi controlul proceselor din cadrul întreprinderii.

Nota bene!

Reguli de participare:

1. Prezența la ore - nu mai puțin de 60%;
2. În cadrul sesiunilor online, conectarea camerei video este obligatorie. Lipsa conexiunii video va fi tratată drept absență.
3. Respectarea regulilor de organizare a trainingului;
4. Implicarea practică la curs.

Aplică acum!

Gestiunea financiară a afacerii

07 нояб

Durata instruirii: 16 ore academice

Acest curs este pentru tine dacă:

  • Ești antreprenor care dorește să-și eficientizeze financiar afacerea;
  • Ești administrator care dorește să evite deciziile incorecte și să nu piardă banii investiți în afacere sau proiecte noi.

Ce vei învăța la acest modul?

  1. Planificare financiară: cheltuieli, venituri, cash-flow, costuri, prag de rentabilitate;
  2. Planificare fiscală a afacerii (impozite și taxe);
  3. Bugetul – instrument de planificare și control;
  4. Rapoarte financiare. Analiza rapoartelor financiare;
  5. Indicatori de performanță (profitabilitate, lichiditate, evaluare investiții și finanțare);
  6. Relația antreprenor – bancă: servicii de plată; produse de finanțare; produse investiționale.

La finalul modulului vei fi capabil:

  • Să înțelegi importanța bugetului și planificării financiare corecte;
  • Să interpretezi informațiile conținute în situațiile financiare;
  • Să evaluezi indicatorii financiari ai întreprinderii;
  • Să definești politicile de gestiune a capitalului circulant.

Nota bene!

Reguli de participare:

1. Prezența la ore - nu mai puțin de 60%;
2. În cadrul sesiunilor online, conectarea camerei video este obligatorie. Lipsa conexiunii video va fi tratată drept absență.
3. Respectarea regulilor de organizare a trainingului;
4. Implicarea practică la curs.

Aplică acum!

E-Comerț

14 нояб

Durata instruirii: 16 ore academice

Acest curs este pentru tine dacă:

  • Vrei să-ți dezvolți abilitățile practice pentru a înțelege cum funcționează un magazin on-line;
  • Dorești să dezvolți un magazin on-line;
  • Ești antreprenor care dorește să realizeze vânzări în spațiul on-line;
  • Ești manager vânzări, agent pe vânzări, doritor de a studia și de a dezvolta tehnici de promovare și vânzare a serviciilor și produselor în mediul on-line.

Ce vei învăța la acest modul?

  1. Esența, caracteristicile și tendințe în e-comerț;
  2. Canale de vânzări on-line: webshop, marketplace, social media;
  3. Cadrul legal pentru e-comerț;
  4. Tipuri de afaceri e-comerț;
  5. Cum funcționează o afacere e-comerț;
  6. Organizarea proceselor operaționale (pregătirea ofertei, marketing, logistică, plăți, relațiile cu clienții, securitatea informațională);
  7. Trend-uri în e-comerț;
  8. Măsurarea rezultatelor e-comerț: rentabilitate și KPI. 

La finalul modulului vei fi capabil:

  • Să identifici platformele și canalele pentru sporirea vânzărilor on-line;
  • Să înțelegi aspectele legale privind activitatea de e-comerț, precum și să înțelegi cum funcționează și care sunt procesele operaționale ale unei afaceri de e-comerț;
  • Să înțelegi cum funcționează o afacere on-line;
  • Să identifici care sunt trend-urile în e-comerț.

Nota bene!

Reguli de participare:

1. Prezența la ore - nu mai puțin de 60%;
2. În cadrul sesiunilor online, conectarea camerei video este obligatorie. Lipsa conexiunii video va fi tratată drept absență.
3. Respectarea regulilor de organizare a trainingului;
4. Implicarea practică la curs.

Aplică acum!

Vânzări cu rezultat

28 нояб

Durata instruirii: 16 ore academice

Acest modul este pentru tine dacă:

  • Deții funcția de manager de vânzări;
  • Ești specialist în vânzări într-o companie;
  • Ești antreprenor care dorește să identifice noi canale de promovare a propriei afaceri;
  • Vrei să cunoști mai multe tehnici și instrumente de vânzări, să înțelegi necesitățile clientului;
  • Să construiești corect profilul clientului;
  • Să valorifici marca ta comercială. 

Ce vei învăța la acest modul?

  1. Introducere în domeniul vânzărilor
  2. Сiclul procesului de vânzare:
    1. Prospectarea;
    2. Stabilirea contactului cu clienții;
    3. Identificarea necesităților clienților;
    4. Tehnologiile de construire corectă a întrebărilor;
    5. Tehnicile de ascultare a clienților;
    6. Oferta și prezentarea produsului;
    7. Lucrul cu obiecțiile;
  3. Modalități de lucru cu obiecțiile;
  4. Erori des întâlnite în procesul de lucru al specialiștilor în vânzări
    1. Încheierea procesului de vânzare;
    2. Servciile post vânzare;
  5. Pâlnia de vânzări;
  6. Modele și strategii de vânzări;
  7. Marca comercială – importanța ei și cum o promovăm pe piețele internaționale;
  8. Studierea și lucrul cu diverse situații.     

La finalul modulului vei fi capabil:

  • Să înțelegi care este procesul de vânzare reușit;
  • Să lucrezi cu obiecțiile înaintate de clienți;
  • Să stabilești modele și strategii de vânzări conform profilului companiei;
  • Să descrii etapele-cheie ale procesului de vânzări;
  • Să sporești vânzările și să le coordonezi cu planurile de marketing;
  • Să creezi un portofoliu de clienți și să menții o relație productivă cu aceștia.

Nota bene!

Reguli de participare:

1. Prezența la ore - nu mai puțin de 60%;
2. În cadrul sesiunilor online, conectarea camerei video este obligatorie. Lipsa conexiunii video va fi tratată drept absență.
3. Respectarea regulilor de organizare a trainingului;
4. Implicarea practică la curs.

Aplică acum!

Managementul proceselor de afaceri

02 дек

Durata instruirii: 16 ore academice

Acest curs este pentru tine dacă:

  • Ești antreprenor/administrator, care dorește să-și organizeze activitățile în cadrul întreprinderii pe care o conduci;
  • Activezi în cadrul întreprinderii în calitate de manager de operațiuni;
  • Dorești ca întreprinderea ta să devină eficientă și productivă;
  • Vrei să optimizezi procesele de afaceri.

Ce vei învăța la acest modul?

  1. Definirea și înțelegerea proceselor de afaceri;

  2. Cartografierea proceselor de afaceri. Structura și arhitectura proceselor;

  3. Strategii de gestionare a proceselor de business;

  4. Analiza și măsurarea performanței proceselor;

  5. Optimizarea proceselor;

  6. Digitalizarea proceselor de business: Soluții de productivitate (CRM, ERP), calendare inteligente de business, telefonie IP, etc.

La finalul modulului vei fi capabil:

  • Să identifici procesele critice și problemele specifice lor;
  • Să formulezi propuneri de îmbunătățire și să le implementezi;
  • Să aplici un set de instrumente și metode de măsurare a proceselor existente;
  • Să determini performanța actuală ca punct de start pentru procesul de îmbunătățire;
  • Să identifici cauza problemelor, utilizând un set de instrumente și metode de identificare;
  • Să efectuezi controlul proceselor din cadrul întreprinderii.

Nota bene!

Reguli de participare:

1. Prezența la ore - nu mai puțin de 60%;
2. În cadrul sesiunilor online, conectarea camerei video este obligatorie. Lipsa conexiunii video va fi tratată drept absență.
3. Respectarea regulilor de organizare a trainingului;
4. Implicarea practică la curs.

Aplică acum!

Конкретные цели

  • Содействие развитию предпринимательских навыков;
  • Обучение управленческим навыкам предпринимателей и сотрудников МСП для повышения эффективности управления бизнесом;
  • Содействие расширению и интернационализации МСП в Республике Молдова путем создания компетенций и навыков, необходимых для разработки стратегического плана действий по развитию, включая финансовый менеджмент, необходимый для его практической реализации.
Image

Старт в бизнесе


Тренинг предназначен для:
  • Тех, у кого есть несколько бизнес-идей, но не знают, какую из них реализовать;
  • Тех, у кого есть идея, но хотят убедиться в том, что бизнес-идея хороша, жизнеспособна, имеет хорошие шансы;
  • Тех, у кого есть уже проверенная идея, но не знают, как начать;
  • Тех, кто хочет развить предпринимательские навыки и создавать, анализировать и отбирать наиболее жизнеспособные бизнес-идеи, которые затем можно воплотить в бизнес-план.
Image

Эффективность бизнеса

Тренинг предназначен для тех, кто хочет укрепить свои знания в следующих областях:
  • Экологизация МСП;
  • Маркетинг и продажи;
  • Финансовое управление бизнесом;
  • Онлайн-торговля;
  • Управление бизнес-процессами;
  • Управление человеческими ресурсами;
  • Энергоэффективность;
  • Правовая база и государственный контроль.
Image

Расширение бизнеса / интернационализация

Тренинг предназначен для тех, кто хочет расширить и вывести свой бизнес на международный уровень:
  • Экспортно-импортные операции;
  • Стратегическое управление и разработка стратегий развития компании;
  • Финансовый менеджмент предприятия (продвинутый уровень).
0
людей прошедших обучение
0
Организованные тренинги