ODA este o instituție publică cu misiunea de a susține dezvoltarea antreprenoriatului în Republica Moldova de la inițierea unei afaceri, la internaționalizarea acesteia.

 

Scopul general al postului: Implementarea și dezvoltarea instrumentelor de suport pentru capacitarea tehnică și managerială a întreprinderilor din Republica Moldova, astfel încât să poată deveni furnizori competitivi pentru marii cumpărători naționali și internaționali precum și identificarea oportunităților de afaceri profitabile pentru acestea.

Sarcinile de bază ale funcției vacante, conform fișei postului:

  1. Realizarea cercetărilor, analizelor sectorului IMM de identificarea a întreprinderilor capabile/cu potențial de dezvoltare în calitate de furnizor precum și captarea tabloului performanței economice sectoriale;
  2. dezvoltarea bazei de date a întreprinderilor cu potențial de integrare în lanțurile valorice internaționale
  3. dezvoltarea parteneriatelor cu instituții/organizații de afaceri pentru dezvoltarea și implementarea instrumentelor de suport și facilitare a integrării ÎMM în lanțurile valorice internaționale în calitate de furnizori
  4. realizarea acțiunilor de concordare (matchmaking) (prin corespondență, platforme de video conferințe, sesiuni de B2B în cadrul evenimentelor tematice inclusiv ale partenerilor din țară și de peste hotare) ;
  5. participarea activă în organizarea evenimentelor sectoriale de concordare (matchmaking) cu participarea partenerilor internaționali, în țară și peste hotare;
  6. Participarea la elaborarea propunerilor de modificare/ completare a manualelor operaționale de implementare a programelor de stat și altor acte normative pe domeniile de competență ale subdiviziunii;
  7. Realizarea sarcinilor conexe activității subdiviziunii.

 

Tip de angajare: Perioadă nedeterminată                                                                                                                                                               

Condiții aferente funcției:

  1. deține cetățenia Republicii Moldova;
  2. posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege;
  3. are capacitate deplină de exercițiu;
  4. are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;
  5. în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
  6. nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
  7. flexibilitate pentru deplasări locale și internaționale.

Cerințe specifice funției:

Studii: Studii superioare de licență în domeniile: economic, tehnic (inginerie), juridic. 

Experiență profesională:

-     Experiența profesională în domeniu constituie un avantaj;

 

Cunoștințe necesare:

În domeniul specific de activitate:

  • cadrul legal-normativ care reglementează activitatea instituției;
  • legislația ce reglementează activitatea de antreprenoriat;
  • abilități de evaluare a proiectelor;
  • prevederile specifice ale programelor implementate de către I.P. ODA.

În domeniul lingvistic, inclusiv nivelul cunoașterii limbii scris/vorbit:

  • limba română – avansat;
  • limba rusă – intermediar;
  • limba engleză – nivel B2.
  • Cunoașterea unei alte limbi de circulație internațională va fi considerată un avantaj.

În domeniul digital:

  • pachet Microsoft Office - utilizator avansat.

 

Abilități:

  • abilități de interpretare economică a fenomenelor şi proceselor unei întreprinderii;
  • capacitate de analiză și sinteză;
  • capacitate de a lucra în echipă;
  • capacitate de relaționare interumană;
  • capacitate de luarea de decizii și asumare a responsabilităților;
  • de rezistență la sarcini repetitive și adaptare la sarcini de lucru schimbătoare;
  • de planificare și organizare a timpului de muncă şi respectarea termenelor;
  • de urmărire și atingere a scopului;
  • echilibru emoțional;
  • excelente abilități de comunicare, de negociere și de convingere.

 

Atitudini/comportamente: Respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, rezistență la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă, punctualitate, spirit de inițiativă, orientare spre rezultat și dezvoltare.

Regim de muncă:

40 ore pe săptămână, 8 ore/zi.

 

Regim de muncă al instituției:

Luni-vineri, orele 8.30-17.30, pauza de masă: 12.00-13.00.  

Documente ce urmează a fi prezentate

  • CV
  • Copia buletinului de identitate
  • Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare.
  • Documente ce atestă experiența profesională
    Copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative.

 

Termen de aplicare: 16 AUGUST 2024

 

Adresa poștală: str. Albișoara, 38, mun. Chișinău

Date de contact: tel: 060067955, email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Persoana de contact: Natalia Onici

 

Modalitatea de depunere a documentelor:

  • E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • Poștă: Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, str. Albișoara, 38, mun. Chișinău, MD-2005
  •  Personal Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, str. Albișoara, 38, mun. Chișinău, MD-2005, et. 5, bir. 502.

 

Vor fi contactate prin email/telefon doar persoanele care întrunesc condițiile concursului.