Arhivă posturi vacante
Concurs pentru funcția de specialist principal, Secția formare antreprenorială (termen limită: 31 iulie 2024)
IP ODA are misiunea de a implementa politica statului privind susținerea dezvoltării antreprenoriatului, inclusiv a întreprinderilor mici și mijlocii, conform strategiilor și programelor aprobate de Guvern.
Sarcinile de bază ale funcției:
- efectuarea consultărilor calificate antreprenorilor, care s-au adresat pentru beneficierea de subvenții și compensații;
- realizarea sesiunilor informative și prezentărilor publice cu privire la modalitatea de aplicare la programele de compensare/subvenționare;
- oferirea asistenței întreprinderilor de toate formele de proprietate în pregătirea documentelor pentru atribuirea subvențiilor/compensațiilor;
- examinarea, analizarea și sintetizarea aspectelor legate de acordarea de subvenții/compensații;
- acceptarea cererilor și altor documente pe baza cărora se atribuie subvențiile și compensațiile;
- efectuarea calculului subvențiilor/compensațiilor în conformitate cu metodologia de calcul;
- înregistrarea sumei subvenției/compensației alocate în registrul de evidență pentru raportare statistică;
- prezentarea raportului săptămânal cu privire la numărul de întreprinderi care au solicitat subvenții/compensații;
- efectuarea inventarierii dosarelor electronice depuse de către antreprenori care beneficiază de subvenții/compensații în conformitate cu procedura stabilită de legislație;
Cerințe specifice funției:
- studii superioare în domeniul – științe economice (specializarea contabilitate);
Experiență profesională:
- Minim 4 ani de experiență profesională, 1 an experiența în domeniu.
Cunoștințe necesare:
În domeniul specific de activitate:
- legislația în domeniul antreprenoriatului;
- legislația în domeniul economico financiar;
În domeniul lingvistic, inclusiv nivelul cunoașterii limbii scris/vorbit:
- limba română – avansat;
- limba rusă – avansat;
- limba engleză - intermediar / avansat (constituie un avantaj) .
În domeniul digital:
pachet Microsoft Office - utilizator avansat.
utilizarea instrumentelor de automatizare Email și Email SMS Marketing.
Aptitudini și abilități necesare:
- capacitate de analiză și sinteză;
- capacitate de lucru în echipă și relaționare interumană;
- capacitate de luare de decizii și asumare de responsabilități;
- rezistență la sarcini repetitive și adaptare la sarcini de lucru schimbătoare;
- planificare și organizare a timpului de muncă și respectarea termenelor;
- excelente abilități de comunicare, de negociere și de convingere;
Atitudini/comportamente: corectitudine, onestitate, imparțialitate, responsabilitate, punctualitate, spirit de inițiativă, orientare spre rezultat și dezvoltare.
Tip de angajare: Perioadă nedeterminată
Condiții aferente funcției:
- deține cetățenia Republicii Moldova;
- posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;
- în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție.
Regim de muncă:
40 ore pe săptămână, 8 ore/zi.
Regim de muncă al instituției:
Luni-vineri, orele 8.30-17.30, pauza de masă: 12.00-13.00.
Documente ce urmează a fi prezentate:
- CV
- Copia buletinului de identitate
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare.
- Documente ce atestă experiența profesională
copia carnetului de muncă (după caz), certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative.
Termen de aplicare:
31 iulie 2024, ora 17:00.
Adresa poștală: mun. Chișinău, str. Albișoara, 38, et. 5
Date de contact: tel: 060067955
email:
Persoana de contact: Natalia Onici
Modalitatea de depunere a documentelor:
- E-mail:
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. - Poștă:
Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, str. Albișoara, 38, mun. Chișinău, MD-2005
- Personal
Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, str. Albișoara, 38, et. 5, bir. 502, mun. Chișinău.