Arhivă posturi vacante
Concurs de angajare pentru funcția de specialist superior, Direcția finanțare start-up
1. Scopul:
Acordarea suportului și facilitarea accesului IMM la instrumentele financiare și non-financiare destinate creării și dezvoltării întreprinderilor mici și mijlocii.
2. Sarcini de bază:
- acordă suport consultativ cu privire la tipurile și posibilitățile de accesare a suportului adecvat disponibil pentru crearea și dezvoltarea afacerilor;
- acordă suport consultativ beneficiarilor în procesul de implementare a proiectelor de creare și dezvoltare a afacerii;
- creează, actualizează şi menţine baza de date a solicitanţilor şi beneficiarilor de finanţare nerambursabilă acordată de ODIMM;
- analizează şi evaluează dosarele candidaților depuse pentru accesarea suportului financiar și non-financiar destinat creării și dezvoltării afacerilor în segmentul întreprinderilor mici și mijlocii;
- acordă suport tehnic la convocarea şi organizarea comitetelor de evaluare pentru acordare a suportului financiar și non-financiar;
- asigură legătura şi comunicarea cu grupul ţintă al programelor;
- participă la organizarea întrunirilor, forumurilor şi altor evenimente destinate IMM;
- interacţionează şi asigură conlucrarea cu mediul asociativ de afaceri, organe de stat şi private care oferă suport ÎMM.
3. Tip de angajare:
Perioadă nedeterminată.
4. Condițiile de participare la concurs:
- deține cetățenia Republicii Moldova;
- posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite pe teritoriul Republicii Moldova;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;
- în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție.
5. Cerințe specifice pentru participare la concurs:
Studii:
- superioare de licență sau echivalente îndomeniul economiei, management, finanţe.
- cursuri de perfecţionare profesională în domeniu.
Experienţă profesională: minimum 2 ani în domeniul aferent postului.
Cunoştinţe:
- Cunoaşterea legislaţiei ce reglementează activitatea de antreprenoriat;
- Cunoaşterea actelor legislative și normative ce reglementează activitatea ODIMM.
- Cunoaşterea programelor din gestiunea ODIMM;
- Cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, Power Point, internet, intranet;
- Cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională (engleza/franceza/rusa) la nivel B2;
- Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet.
Abilități:
- abilități de lucru cu informația, planificare, organizare, coordonare și control;
- tendința spre dezvoltarea profesională continuă;
- capacitate de comunicare şi negociere;
- spirit de observație;
- capacitate de lucru în echipă;
- inteligență;
- flexibilitate în gândire;
- capacitate de planificare şi organizare a timpului de muncă şi respectare a termenilor.
Atitudini/comportamente:
- integritate, devotament și loialitate față de instituție;
- disciplină, punctualitate, conștiinciozitate și capacitate de a-și asuma răspunderi;
- discreție, perseverență, politețe;
- ținută și comportament echilibrat;
- spirit de inițiativă;
- orientare spre rezultat.
6. Condiţiile de muncă:
Regim de muncă: 40 ore pe săptămână, 8 ore pe zi;
Program de muncă: luni-vineri, orele 08.30-17.30, pauza de masă 12.00-13.00;
Activitate preponderent de birou, după caz deplasări.
Nivelul postulu: de execuție
7. Termen de aplicare:
Dosarele de participare la concurs pot fi depuse până pe data de 10.06.2022, ora 10:00
8. Documente ce urmează a fi prezentate:
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare;
- Documente ce atestă experiența profesională;
- Copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative;
- CV.
9. Modalitatea de depunere a documentelor:
E-mail:
Poștă: Organizația pentru dezvoltarea sectorului întreprinderilor mici și mijlocii, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012;
Personal: Organizația pentru dezvoltarea sectorului întreprinderilor mici și mijlocii, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, et. 3, Serviciul resurse umane, tel: 022 21 16 58.
Bibliografia concursului:
- Legea Nr. 179 din 21-07-2016 cu privire la întreprinderile mici şi mijlocii;
- Legea Nr. 845 din 03-01-1992 cu privire la antreprenoriat şi întreprinderi;
- Hotărârea Guvernului Nr. 972 din 18-10-2010 cu privire la Programul de atragere a remitenţelor în economie „PARE 1+1” pentru anii 2010-2024;
- Legea Nr. 287 din 15-12-2017 contabilităţii și raportării financiare;
- Hotărârea Guvernului Nr. 538 din 17-05-2007 cu privire la crearea Organizaţiei pentru dezvoltarea sectorului întreprinderilor mici şi mijlocii.
!!! Vor fi selectate doar dosarele eligibile postului vacant.