Arhivă posturi vacante
Concurs de angajare pentru funcția de specialist superior, domeniul evaluare
Scopul general al postului:
Analiza dosarelor de finanțare și evaluarea riscurilor.
Sarcinile de bază ale funcției vacante, conform fișei postului:
Sarcini de bază:
1. Evaluarea dosarelor de finanțare;
2. Analiza criteriilor eligibile programului selectat cu activitatea economică desfășurată;
3. Examinarea capacității de exercițiu a solicitanților;
4. Identificarea riscurilor care pot surveni la valorificarea finanțării acordate;
5. Evaluarea riscurilor de nerealizare a cerințelor programului de finanțare sau a prevederilor contractului de finanțare;
6. Analiza economico financiară a solicitanților de finanțare rambursabilă.
Tip de angajare
Perioadă nedeterminată
Condiții aferente funcției:
a. deține cetățenia Republicii Moldova;
b. posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege;
c. are capacitate deplină de exercițiu;
d. are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;
e. în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
f. nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
Cerințe specifice funției:
Studii: – superioare de licență sau echivalente, în domeniul economiei, financiar.
Experiență: 2 ani experiență profesională în domeniul aferent funcției.
Cunoştinţe:
• Posedarea limbilor română şi rusă;
• Cunoașterea unei limbi de circulație internațională constituie un avantaj;
• Abilități personale de negociere, luarea deciziilor;
• Abilități profesionale de planificare, raportare și gestionare eficientă a timpului de lucru;
• Cunoștințe în utilizarea computerului: MC Office, Excel, PowerPoint, Internet, Asana.
Abilități: - organizare, lucru cu informația, analiză și sinteză, comunicare eficientă, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, mobilizare de sine, soluționare de probleme de complexitate înaltă, aplanare a situațiilor de conflict.
Atitudini/comportamente: integritate, lipsa manifestărilor de corupție, desfășurarea activităților în mod etic, respect pentru drepturile omului, nediscriminare şi egalitate de gen; perseverență; creativitate; corectitudine; responsabilitate; reputație ireproșabilă (lipsa implicării în cazuri dubioase, inclusiv demonstrate prin investigații jurnalistice, stil de viață corespunzător veniturilor oficiale etc.).
Documente ce urmează a fi prezentate
• CV
• Copia buletinului de identitate
• Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare
• Documente ce atestă experiența profesională
• Copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative.
Bibliografia
• Constituția Republicii Moldova;
• Legea Nr. 845 din 03-01-1992 cu privire la antreprenoriat şi întreprinderi;
• Hotărîrea Guvernului Nr. 487 din 13-07-2022 cu privire la organizarea și funcționarea Instituției Publice Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului;
• Politici și programe IMM;
• ACORDUL DE ASOCIERE Republica Moldova-UE;
• Principiile Uniunii Europene: instrumentele de asistență tehnică destinate Republicii Moldova.
Termen de aplicare:
11 august 2022, ora 17:00.
Adresa poștală: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, et. 3
Date de contact: tel: 060067955, 022211658;
email:
Persoana de contact: Natalia Onici
Modalitatea de depunere a documentelor:
• E-mail:
• Poștă: Organizația pentru dezvoltarea antreprenoriatului, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012
• Personal: Organizația pentru dezvoltarea antreprenoriatului, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012