Arhivă posturi vacante
Concurs de angajare pentru funcția de specialist, Serviciul informare și consultare, Direcția operațiuni cu desfășurarea activității în municipiul Bălți
IP ODA are misiunea de a implementa politica statului privind susținerea dezvoltării antreprenoriatului, inclusiv a întreprinderilor mici și mijlocii, conform strategiilor și programelor aprobate de Guvern.
Sarcinile de bază ale postului:
- a) mediatizarea și promovarea în rândul antreprenorilor a programelor de suport antreprenorial implementate de către I.P. ODA, informarea și consultarea primară a solicitanților interesați privind activitatea I.P. ODA;
- b) informarea și consultarea antreprenorilor și potențialilor antreprenori privind programele și proiectele de suport antreprenorial implementate de către P. ODA, precum și etapele de derulare a acestora;
- c) menținerea constantă a relațiilor cu beneficiarii programelor de stat implementate de către I.P. ODA;
- d) evidența și analiza primară a solicitărilor adresate către I.P. ODA de către antreprenori, potențiali antreprenori și alte persoane interesate;
- e) menținerea unui dialog constant cu I.P. ODA în procesul de acordare a consultațiilor referitor la programele de stat de suport în afaceri;
- f) redirecționarea, conform competențelor funcționale, a solicitărilor specifice adresate către P. ODA, după caz;
- g) dezvoltarea serviciilor de consultanță specializată în afaceri.
Atribuțiile postului:
- a) informare și consultarea telefonică și/sau la oficiu, a antreprenorilor și potențialilor antreprenori cu privire la serviciile și oportunitățile disponibile pentru mediul de afaceri în cadrul I.P. ODA;
- b) preluarea solicitărilor de informații privind instrumentele disponibile de suport în afaceri parvenite în format electronic și expedierea răspunsurilor în formă scrisă conform unui model general draft elaborat;
- c) informarea și consultarea, telefonică și/sau la oficiu, a antreprenorilor și potențialilor antreprenori referitor la cadrul legal și modalitățile de inițiere a unei afaceri în Republica Moldova;
- d) consultarea și informarea primară, telefonic și/sau la oficiu, a antreprenorilor și potențialilor antreprenori referitor la programele și proiectele implementate de către I.P. ODA: categoriile de programe de suport antreprenorial disponibile; modalitățile de aplicare; condițiile de eligibilitate stabilite; apelurile de aplicare desfășurate etc;
- e) acordarea a serviciilor de asistență și ghidare în procesul de aplicare a solicitanților la programele de suport în afaceri;
- f) înregistrarea solicitanților și prestarea serviciilor de consultanță în afaceri specializată conform Manualului operațional de consultanță standartizată;
- g) organizarea sesiunilor de informare și a altor evenimente de afaceri destinate antreprenorilor din regiunea de nord a țării;
- l) elaborarea săptămînală a rapoartelor cuantificate privind numărul beneficiarilor, a consultațiilor și informațiilor acordate, precum și tipologia acestora;
- m) coordonarea activităților cu Centrul de Consultanță în Afaceri din cadrul I.P. ODA, și realizarea rapoartelor lunare și trimestriale de activitate, în acest sens.
Cerințe specifice funției:
- studii superioare în domeniul economiei, juridic, administrarea afacerilor.
Experiență profesională:
- Minim 4 ani de experiență profesională, 1 an experiența în domeniile conexe.
Cunoștințe necesare:
În domeniul specific de activitate:
- legislația economică în vigoare;
- legislația în domeniul activității de antreprenoriat și fiscală;
- metodologia, procedeele și tehnicile de analiză a activității economico-financiare;
- prevederile specifice programelor implementate de către ODA;
- manualele operaționale de implementare a programelor de stat.
În domeniul lingvistic, inclusiv nivelul cunoașterii limbii scris/vorbit:
- limba română - avansat
- limba rusă - intermediar
- limba engleză - constituie un avantaj
În domeniul digital:
pachet Microsoft Office - utilizator avansat
Aptitudini și abilități necesare:
- capacitate de analiză și sinteză;
- capacitate de lucru în echipă și relaționare interumană;
- capacitate de luare de decizii și asumare de responsabilități;
- rezistență la sarcini repetitive și adaptare la sarcini de lucru schimbătoare;
- planificare și organizare a timpului de muncă și respectarea termenelor;
- excelente abilități de comunicare, de negociere și de convingere;
Atitudini/comportamente: corectitudine, onestitate, imparțialitate, responsabilitate, punctualitate, spirit de inițiativă, orientare spre rezultat și dezvoltare.
Tip de angajare: Perioadă determinată, din datade 01 august 2023 pînă pe data de 15 decembrie 2023 inclusiv.
Condiții aferente funcției:
- deține cetățenia Republicii Moldova;
- posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;
- în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție.
Regim de muncă:
40 ore pe săptămână, 8 ore/zi.
Regim de muncă al instituției:
Luni-vineri, orele 8.30-17.30, pauza de masă: 12.00-13.00.
Documente ce urmează a fi prezentate:
- CV
- Scrisoare de intenție (maxim 1 pagina)
- Copia buletinului de identitate
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare.
- Documente ce atestă experiența profesională
copia carnetului de muncă (după caz), certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative.
Termen de aplicare:
21 iulie 2023, ora 17:00.
Adresa poștală: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, et. 3
Date de contact: tel: 060067955, 022211658;
email:
Persoana de contact: Natalia Onici
Modalitatea de depunere a documentelor:
- E-mail:
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. ,Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. - Poștă:
Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012
- Personal
Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, et. 3, bir. 322.
*Doar persoanele selectate vor fi contactate.