Arhivă posturi vacante
Concurs de angajare pentru funcția de specialist principal, Secția marketing și comunicare
Scopul:
Asiguarea implementarii strategiei de comunicare şi politicilor de marketing. Realizarea politicii IP ODA în domeniul promovării sectorului ÎMM prin intermediul mijloacelor de comunicare în masă.
Sarcini de bază:
- Participă la implementarea politicii de comunicare și de marketing, agreată şi măsoară eficienţa acesteia;
- identifică soluții optime de promovare a instituției și a programelor pe care le implementează;
- implementează și monitorizează strategii/planuri de comunicare pe termen scurt şi mediu;
- asigură creşterea vizibilităţii instituţiei pe piaţa națională și internațională, identifică şi propune noi metode, analizează și gestionează datele aferente domeniului de activitate;
- elaborează conceptul pentru toate tipurile de materiale promoționale și informative pentru rețele de socializare;
- elaborează comunicate de presă, istorii de succes, alt continuț informativ de promovare a activității instituției;
- contribuie la menţinerea paginii web a organizației și a altor mijloace de informare utilizate, monitorizează presa și opinia publică vizavi de informația difuzată de instituție;
- Participă la organizarea evenimentelor instituției sau evenimentelor cu participarea reprezentanților instituției.
Tip de angajare:
Perioadă nedeterminată.
Condițiile de participare la concurs:
- deține cetățenia Republicii Moldova;
- posedă limba română și limba engleză. Cunoașterea limbii ruse reprezintă un avantaj;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- are studiile superioare/licență finalizate.
- în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite;
Cerințe specifice pentru participare la concurs:
Studii: – superioare de licență sau echivalente în domeniul relaţii publice, jurnalism.
Experiență: vechime în muncă în domeniul aferent minim 3 ani.
Cunoştinţe profesionale:
- Regulile privind compoziţia (structura, conţinutul) şi stilul articolelor, adresărilor, discursurilor în public, comunicatelor de presă, istorii de succes;
- metodele de culegere şi prelucrare a informaţiei cu utilizarea tehnologiilor informaţionale moderne, etc;
- cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, Power Point, internet, intranet, etc.
- cunoașterea actelor normative în domeniul antreprenoriatului, actele normative privind implementarea programelor de stat de către IP ODA, cadrul legal-normativ care reglementează activitatea instituției și activitatea reprezentanților mass media.
Abilități:
- abilități de lucru cu informația, planificare, organizare, coordonare și control;
- tendința spre dezvoltarea profesională continuă;
- capacitate de comunicare şi negociere;
- spirit de observație;
- capacitate de lucru în echipă;
- inteligență;
- flexibilitate în gândire;
- capacitate de planificare şi organizare a timpului de muncă şi respectare a termenilor.
Atitudini/comportamente:
- integritate, devotament și loialitate față de instituție;
- disciplină, punctualitate, conștiinciozitate, curaj și capacitate de a-și asuma răspunderi;
- discreție, perseverență, politețe;
- ținută și comportament echilibrat;
- spirit de inițiativă;
- echilibru emoțional și stabilitate comportamentală;
- orientare spre rezultat.
Documente ce urmează a fi prezentate:
- CV;
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare;
- Documente ce atestă experiența profesională;
- Copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative.
Bibliografia concursului:
- Legea Nr. 179/2016 cu privire la întreprinderile mici şi mijlocii;
- Legea Nr. 845/1992 cu privire la antreprenoriat şi întreprinderi;
- Hotărârea Guvernului Nr. 487/2022 cu privire la organizarea și funcționarea Instituției Publice Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului.
- Legea presei nr.243/1994;
- Legea nr.64/2010 cu privire la libertatea de exprimare;
- Legea nr.982/2000 privind accesul la informaţie;
- Legea nr.239/2008 privind transparența în procesul decizional
Termen de aplicare: 29 noiembrie 2023, ora 17:00.
Adresa poștală: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, et. 3
Date de contact: tel: 060067955
email:
Persoana de contact: Natalia Onici
Modalitatea de depunere a documentelor:
- E-mail:
- Poștă:
Organizația pentru dezvoltarea antreprenoriatului, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012
- Personal
Organizația pentru dezvoltarea antreprenoriatului, MD-2012, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, et.3, bir. 322
Vor fi contactate prin email/telefon doar persoanele care întrunesc condițiile concursului.