Arhivă posturi vacante
Concurs de angajare pentru funcția de Șef Serviciu resurse umane
Scopul general al postului:
Coordonarea eficienta a resurselor umane în vederea atingerii obiectivelor privind exercitarea funcțiilor manageriale de previziune, organizare, antrenare, coordonare, control si evaluare.
Sarcinile de bază ale funcției vacante, conform fișei postului:
Sarcini de bază:
a. Administrarea personalului;
b. Recrutarea și selecția personalului;
c. Instruirea și dezvoltarea personalului;
d. Sprijin general în domeniul resurselor umane;
e. Realizarea planului anual al Serviciului;
f. Desfășurarea eficientă a activității Serviciului.
Tip de angajare
Perioadă nedeterminată
Condițiile de participare la concurs
a. deține cetățenia Republicii Moldova;
b. posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
c. are capacitate deplină de exercițiu;
d. are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;
e. în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
f. nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
Cerințe specifice pentru participare la concurs
Studii: – superioare de licență sau echivalente, master în domeniul management/drept.
Experiență: cel puțin 5 ani experiență profesională în domeniul aferent funcției.
Cunoştinţe profesionale:
• cunoştinţe specifice despre legislația muncii, salarizare, precum si politici si procese in domeniul resurselor umane;
• cunoştinţe din domeniul managementului resurselor umane, managementului organizational;
• cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, Power Point, internet, intranet;
Abilități: - organizare, lucru cu informația, analiză și sinteză, comunicare eficientă, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, mobilizare de sine, soluționare de probleme de complexitate înaltă, aplanare a situațiilor de conflict.
Atitudini/comportamente: integritate, lipsa manifestărilor de corupție, desfășurarea activităților în mod etic, respect pentru drepturile omului, nediscriminare şi egalitate de gen; perseverență; creativitate; corectitudine; responsabilitate; reputație ireproșabilă (lipsa implicării în cazuri dubioase, inclusiv demonstrate prin investigații jurnalistice, stil de viață corespunzător veniturilor oficiale etc.).
Comisia de concurs își rezervă dreptul de a respinge candidații care atestă deficiențe la capitolul competențe și reputație ireproșabilă.
Termen de aplicare
Dosarele de participare la concurs pot fi depuse până pe data de 15.04.2022, ora 10:00
Documente ce urmează a fi prezentate
• Copia buletinului de identitate
• Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare
• Documente ce atestă experiența profesională
Copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative.
Modalitatea de depunere a documentelor
• E-mail:
• Poștă: Organizația pentru dezvoltarea sectorului întreprinderilor mici și mijlocii,
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012
• Personal
Bibliografia concursului
Constituția Republicii Moldova;
Legislaţia muncii şi alte acte normative ce conţin norme ale dreptului muncii;
HOTĂRÎREA GUVERNULUI Nr. 538 din 17-05-2007 Cu privire la crearea Organizației
pentru dezvoltarea sectorului întreprinderilor mici şi mijlocii;
Alte acte normative aferente funcției.
În dosarul de aplicare rugăm să menționați funcția pentru care participați în concurs.