Arhivă posturi vacante
Concurs de angajare pentru funcția de Consilier probleme economice
Scopul general al postului:
Asigurarea de consiliere pe probleme economice ce țin de desfășurarea activităților specifice organizației.
Sarcinile de bază ale funcției publice vacante, conform fișei postului:
Sarcini de bază:
1. Planificare bugetară la nivel de:
- Organizație;
- Programe de stat;
- Proiecte internaționale.
2. Consiliere privind activitatea Fondului de garantare a creditelor.
3. Participare la elaborarea măsurilor de utilizare economică și eficientă a resurselor financiare ale instituției.
Tip de angajare
Perioadă determinată
Condițiile de participare la concurs
a. deține cetățenia Republicii Moldova;
b. posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
c. are capacitate deplină de exercițiu;
d. are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;
e. în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
f. nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
Cerințe specifice pentru participare la concurs
Studii: – superioare de licență sau echivalente, în domeniul Economie.
Experiență: cel puțin 5 ani experiență profesională în domeniul aferent funcției.
Cunoştinţe:
• Metode de planificare bugetară;
• Principiile contabilității și raportării bugetare;
• Capacitate de analiză eficienței și eficacității bugetului de cheltuieli și fonduri;
• Elaborarea și formarea proiectelor de prognoze;
• Abilități personale de negociere, luarea deciziilor.
• Abilități de utilizare a computerului: MC Office, Internet.
Abilități: - organizare, lucru cu informația, analiză și sinteză, comunicare eficientă, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, mobilizare de sine, soluționare de probleme de complexitate înaltă, aplanare a situațiilor de conflict.
Atitudini/comportamente: integritate, lipsa manifestărilor de corupție, desfășurarea activităților în mod etic, respect pentru drepturile omului, nediscriminare şi egalitate de gen; perseverență; creativitate; corectitudine; responsabilitate; reputație ireproșabilă (lipsa implicării în cazuri dubioase, inclusiv demonstrate prin investigații jurnalistice, stil de viață corespunzător veniturilor oficiale etc.).
Comisia de concurs își rezervă dreptul de a respinge candidații care atestă deficiențe la capitolul competențe și reputație ireproșabilă.
Documente ce urmează a fi prezentate
• Copia buletinului de identitate
• Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare
• Documente ce atestă experiența profesională
Copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative.
Modalitatea de depunere a documentelor
• E-mail
• Poștă: Organizația pentru dezvoltarea sectorului întreprinderilor mici și mijlocii,
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012
• Personal
Bibliografia concursului
Constituția Republicii Moldova;
HOTĂRÎREA GUVERNULUI Nr. 538 din 17-05-2007 Cu privire la crearea Organizației pentru dezvoltarea sectorului întreprinderilor mici şi mijlocii;
Politici și programe IMM;
Legislația în domeniul finanțelor publice;
Alte acte normative aferente funcției.
Data limită de prezentare a dosarului: 1 martie 2022.